Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Onsdagsträffen med stort O.

Av Margaretha E-son Hägg - 31 mars 2010 11:51

Snart kommer han,vi har inte träffats nära på 2 vecor p.g.a min kräksjuka.

Men oj,vad jag har längtat ibland.I helgen var jag på väg att ringa flera gånger.

Men jag skärpte mig och kollade upp genom andra,hur läget var.

Han har inte körkort ännu, så hans mor får köra hit honom.Men det kan ju vara roligt att träffa henne en stund också.

OCH hela eftermiddagen skall vi umgås!

Han ger mig de mest intressanta tankarna om livet. Han tarmig med på äventyr

som jag inte annars skulle reflektera över.

Vi tar upp existensiella frågor,å rör oss i alla tidsåldrar.

Han tillhör dom som vågar ta ut svängarna och ifrågasätta DOM DUMMA.

Ibland får jag bromsa lite,för landet Fantasien ligger så nära.

Med jämna mellanrum,talar han om att han älskar mej.

För att i nästan stund,hota med att aldrig besöka mig mer.

Men vi har och tar våra konflikter,det finns kärlek i dom också.

Snart är dom här,han och modern.Vi startar upp med en lunch.

Som sagt 8 timmar med världens härligaste dotterson på 6 och 1/2 år är LYX.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margaretha E-son Hägg - 22 april 2010 10:23

Blå himmel,SOL,+12 grader,på läsidan.ALLTSÅ 07oo i morse,lekte livet=vårkänslor? Tänkte mig en lång härlig promenad,med familjens bästa vän=hunden Buffie. Jag kör fortfarande med långkallingar,vill ju vara lite garderad. Men upptill har jag lät...

Av Margaretha E-son Hägg - 8 april 2010 21:43

Jag tror jag blir galen! Har jobbat för att komma fram till skriv nu! I 10 MINUTER!! Ville bara att ni skulle veta att det finns en sorgligt ensam trana ibland oss, Gick min vanliga långpromenad,med Bufflan.Fågelvärlden är alltid med oss då. En...

Av Margaretha E-son Hägg - 6 april 2010 10:38

Hur många utav samma sort,ja inte likadana men samma användningsområde, om man säger så,har ni? Vad jag menar är,hur många, glas, tallrikar, osthyvlar,Kepsar, NYCKELRINGAR! You name it! Vad i Herrans namn,skall jag ha 114 glas till ? (om jag ...

Av Margaretha E-son Hägg - 6 april 2010 10:38

Hur många utav samma sort,ja inte likadana men samma användningsområde, om man säger så,har ni? Vad jag menar är,hur många, glas, tallrikar, osthyvlar,Kepsar, NYCKELRINGAR! You name it! Vad i Herrans namn,skall jag ha 114 glas till ? (om jag ...

Av Margaretha E-son Hägg - 6 april 2010 10:38

Hur många utav samma sort,ja inte likadana men samma användningsområde, om man säger så,har ni? Vad jag menar är,hur många, glas, tallrikar, osthyvlar,Kepsar, NYCKELRINGAR! You name it! Vad i Herrans namn,skall jag ha 114 glas till ? (om jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards