Alla inlägg den 22 april 2010

Av Margaretha E-son Hägg - 22 april 2010 10:23

Blå himmel,SOL,+12 grader,på läsidan.ALLTSÅ 07oo i morse,lekte livet=vårkänslor?

Tänkte mig en lång härlig promenad,med familjens bästa vän=hunden Buffie.

Jag kör fortfarande med långkallingar,vill ju vara lite garderad.

Men upptill har jag lättat på klädseln,bär för dagen fleectröja.

ALLT och då menar jag hela bilden verkar Perfekt! Vårt hus ligger på läsidan,

så vi märker inte så mycket av NORDANVINDEN .

SO HERE WE GO!  Tills vi kommer ut i iskyla och vindar från Sibirien.

Jag kommer inte undan denna kyla! Den biter i öron,kinder och rakt igenom

vintertröjan.Det drar igång en ilska i mej.ATT KYLAN MÅSTE GE SIG!!!!!


Så plötsligt! Slår mig tanken med den kalla politik,som drivs förnärvarande!

DEN POLITISKA NORDANVINDEN! Som kanske inte just jag märker av så mycket.

För själv lever jag liksom lite I LÄ och har det ganska så gott.

Medan andra i samhället känner kylan hela tiden.

IDAG, kom jag ut och kände naturens kyla.MEN,MEN, en vacker dag.

Vem som helst kan hamna i Borgelig ISKYLA.Det kan vara gjort i ett ögonblick.

TÄNK PÅ DE DU inför höst och nästa vinter!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards